ddadd

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

16.06.2005., četvrtak



.
Kako sam uslikao recept
.

Dragi moji, vidio sam komentar da sam recept mogao jednostavno prepisati, ali ja sam želio da vi uživate u autentičnosti tog recepta, tog neuglednog komadića papira koji mi je donio tako mnogo radosti :)

Da vas uvjerim da nisam lijen objasnit ću vam sad kako je slika recepta nastala i shvatit ćete da je postavljanje autentičnog recepta na blog bilo daleko teže od pukog prepisivanja tih par redaka!

Kao prvo, naišao sam na neke tehničke prepreke. Najveća je prepreka što kod kuće nemam ni skener ni digitalni fotoaparat, niti to neki moj bliskiji susjed ima. Nisam se dao pokolebati i skovao sam plan: uslikat ću recept mobitelom, prebaciti na komp i objaviti ga!
Planove je lako smišljati, oduvijek je njihovo provođenje ono što je problem, tako ni ja nisam bio iznimka. Krenimo redom:

- Moj komp nema bluetoth ili IC port. Laptop ima IC port ali ga nikad nisam koristio. Upalio sam laptop i pola sata sam tražio gdje mu je IC port.
- Upalio sam svjetlo u sobi.
- Uslikao sam recept mobitelom. Nije bilo memorije. Obrisao sam hrpu bezveznih slika.
- Uslikao sam recept mobitelom. Prebacio na laptop. Otvorio sliku. Ništa se nije vidjelo! Slova su preblijeda.
- Prebacio sam kameru u mobu na 'noćni način snimanja'.
- Uslikao sam recept mobitelom. Prebacio na laptop. Otvorio sliku. Ništa se nije vidjelo! Slova su preblijeda.
- Popeo sam se na stolicu. Približio sam recept lampi i držeći recept jednom rukom, stojeći na stolici i slikajući drugom rukom uslikao sam recept.
- Pokušao sam prebaciti recept na komp ali nije išlo. Nakon petnaest minuta sam shvatio da se IC port na mobitelu sam ugasi nakon 10 minuta. Upalio sam IC na mobu i prebacio sam sliku na laptop. Ništa se nije vidjelo. Slova su premala!
- Popeo sam se na stolicu i uslikao sam gornji dio recepta, već sav drhteći od stajanja sa ispruženom rukom nadomak lampe, savijanja bilježnice prstima tako da bude ravna i držanja moba drugom rukom, istovremeno nastojeći biti miran i uhvatiti pola recepta u fokus. Zatim sam uslikao i donji dio recepta. Bez palca. Prebacio sam obje slike na laptop.
- Sa memory stickom sam prebacio slike sa laptopa na komp.
- U photoshopu spojio slike i avaj..gornja slika je bitno tamnija od donje..slova se skoro uopće ne vide, nekako su mutna i blijeda.
- Sredio to najbolje što sam znao...otprilike 20 minuta sam dotjerivao taj recept u photoshopu igrajući se sa osvjetljivanjem slike.
- Postavio to na blog sa ImageShack-om.

Eto, vidite, tko zna što ja sve još neću morati učiniti na svom trnovitom putu do slave!

:D

- 04:47 - Vaš komentar je meni dar :) (5) - Štampaj - # - Poplavi imena