ddadd

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

22.05.2005., nedjelja



.
Osjećaj krivnje
.

Nedavno sam napisao mali osvrt na ljutnju pa znam da se nećete ljutiti ako sa polugolih tema danas skrenem u psiho vode i kratko progovorim o savjesti, tom našem demonu koji ćemo ovdje zvati osjećajem krivnje! :-)

Pišem o tome iz jednostavnog razloga - u tekstu koji sam pisao do malo prije spomenuo sam 'osjećaj krivice' i odjednom skužio da je velika vjerojatnost da me puno ljudi pogrešno shvati. Spremio sam taj tekst na hard za neka bolja vremena i počeo pisati ovaj.
Nakon ovog teksta se više nikada nećete osjećati krivi, naprotiv, bit ćete krivi!
Sretno! :))

Dakle, ovako: osjećaj krivnje je loš!
Loš je zato što nam je neugodan i jer nas smeta da djelujemo i napredujemo.
Čim nas muči savjest to znači da nešto nismo raščistili sa činom zbog kojeg nas krivnja proganja!

Imamo dva načina da se riješimo savjesti - načine ću nazvati Dobar i Loš!

Loš način:

Potiskivanje je stvarno loš način!
Učinili smo nešto grozno i svaki put kad ugledamo nešto što nas podsjeti na taj užasan čin nešto u našem mozgu zaurla a mi snažnim pritiskom naših misli potisnemo demone u našoj glavi duboko - sve dok ih nešto drugo opet ne probudi!
Zbilja vjerujem da ne moram objašnjavati zašto je ovaj način loš - ne znam tko bi htio hodati svijetom sa demonima koji mu čuče u nekom zabitom kutku uma!


Dobar način:

Raščistiti sa demonima! Krenuti u snažnu bitku protiv vlastitog osjećaja krivice, pobijediti ga, odstraniti iz glave te zaboraviti da je ikad postojao! To nije tako teško kako izgleda - sad ću vam objasniti što vam je činiti...

Dakle, želite li pobijediti osjećaj krivice morate priznati krivnju!!
Nema više izmotavanja! Budite brutalno realni i iskreni prema sebi! Razorite se u najmanje komadiće!

Na primjer: skrivite prometnu nesreću. Opako vas gledaju, prošli ste kroz crveno, ima ozlijeđenih...

Izlazite iz karamboliranog auta...kažete sebi "Crveno je trajalo pola sekunde, budala koja me je nabila krenula je na naznaku žutog inače bih prošao...on je kriv iako mi to na sudu neće priznati! Kad ga se dočepam!"

Kasnije saznate da je neki ozlijeđeni umro...odjednom se nešto dogodi - neki crvić vam ne da mira, u glavi vam glasić govori da "sam bar"..."što ako"..."da bar kreten nije tako rano krenuo"...
Taj glasić u glavi zovemo savješću ili osjećajem krivnje!

Najgore je pomisliti ovo: "Onaj što je brzo krenuo je više kriv od mene!...Nije mi jasno...kako je čovjek umro, pa izgledao je dobro kad su ga nosili! Bože, imat ću ga cijeli život na duši!!"


Umjesto toga dolazi spasonosni lijek:

"Učinio sam to! Jebiga, jesam! Prošao sam kroz crveno jer sam prekasno ustao i žurio da stignem na posao!"


Onda dodatak:

"U govnima sam do grla - za ovo se ide u zatvor! Čovjek je umro - umro je jer sam pogriješio!"


A onda ono najvažnije:

"Što mi je učiniti da popravim štetu i da mi se to više ne desi!"


Pa zaključite:

"Žao mi je što je umro...tužan sam ali tu se više ništa ne može. Moram provjeriti ima li djecu, treba li njegovoj obitelji financijska pomoć oko ukopa, moram im nekako dati do znanja da mi je zaista žao i da ću im učiniti sve što mogu!
Trebam i dobrog odvjetnika - najboljeg!
Kad ova noćna mora prođe dajem si riječ da ću svagdje kretat na vrijeme te da više nikad ali nikad neću proći ni kroz žuto, a kamo li kroz crveno!!!"



Ovakav način razmišljanja je efikasan ali nije bezosjećajan, vaši osjećaji su itekako prisutni u vama, ali ste ih sad svijesni, priznate ih samima sebi i ne stvaraju konfuziju te samo prođu kroz vas bez posljedica!
Morate znati da nije vaša dužnost da imate osjećaj krivice nakon što uradite nešto loše! Znam da smo odgojeni tako da nas već za prolivenu kavu treba peći savjest ali molim vas riješite se toga!
Vaša dužnost je da si priznete krivnju, učinite sve što možete da popravite štetu i da analizom događaja naučite nešto kako se to loše što ste napravili ne bi ponovilo!
Nakon što učinite sve što je u vašoj moći samo si recite: "Pogriješio sam, napravio sam sve što sam mogao da popravim štetu i sad su stvari takve kakve su! Da se to ne ponovi slijedeći put u sličnoj situaciji napravit ću to, to i to."

I to je sve!

Ovo gore opisano zaista djeluje, čak i kad vam se nemio događaj ponovi!
Ponekad nije dovoljno reći si samo jednom što ubuduće treba raditi - važno je da i tada, kad se ponovi, budete iskreni prema sebi i opet si kažete što je stvarni uzrok ponavljanja lošeg događaja.
I kako da uklonite taj uzrok!

A sad, čiste savjesti idemo se dalje zabavljati na blogu...do slijedećeg mog osvrta koji će se baviti izazivanjem osjećaja krivnje u drugim ljudima! Pozdravljam vas, uživajte!

:)

- 14:37 - Vaš komentar je meni dar :) (19) - Štampaj - # - Poplavi imena