ddadd

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

13.05.2005., petak



.
Zašto volim komentare
.

Drage blogerice i dragi blogeri siguran sam da bi ovaj blog bio pustara da nema komentara.
Povodom sve većeg broja komentara koje ostavljate sretnom ddaddu malo ću se drznuti komentirati komentare. :)

Dakle...da počnem.

Osim što mi hrane Ego (da da, to je najveći razlog :-D ) volim i poštujem vaše komentare jer:

1. Preko njih saznajem za druge blogere.
Svidi nam se nečiji komentar na našem ili na nekom drugom blogu, kliknemo na nick i tu smo!

2. Čine post zanimljivijim.
Post postaje sadržajniji i interesantniji. Vaši komentari često dopune nešto što je ostalo nedorečeno ili nude pogled na temu iz nekog drugog ugla.
Iznenadio sam se kakvih sve pogleda na istu stvar ima :)

3. Čine smiješni post još smiješnijim.
Ideje vam samo frcaju, zbilja vas ima svakavih, obožavam vaše šale! :)

4. Daju mi ideje za nove postove.
Nevjerojatno je koliko mi dajete ideja za nove postove! Recimo, klicu ideje za ovaj post dobio sam od magi, koja kaže da su na blogu komentari novci :)
Klica je postala prava ideja nakon što sam vam se svima htio zahvaliti za komentare u prethodnom postu i počeo pisati ovaj post u kućicu za komentare! Tad sam skužio da je ta zahvala vrijedna jednog pravog posta, pa vam sad svima od srca zahvaljujem :)

5. Bolje se upoznajemo i lakše otkrivamo blogere čiji su svjetonazori sličnih našima.
Nemoguće je nekog upoznati samo na temelju onog što nam taj netko prezentira o sebi.
Svatko ima neku sliku o sebi i prenosi je drugima. Ta slika vrlo često nije baš skroz istinita, a na blogu se, što namjerno, što podsvijesno, predstavljamo ostatku svijeta u najboljem izdanju - onom izdanju koje bi smo željeli biti.
Recimo, odmah ću u glavu, Drito Konj...on stalno piše da ga je baš briga što mi mislimo o njemu. Da ga je toliko 'baš briga' ne bi nam momak to uopće toliko ponavljao jer bi ga bilo baš briga da li mi mislimo da ga je baš briga :-D
Nitko od nas nije imun na mišljenja drugih, da je imun uopće ne bi pisao blog! (Tu ne računam blogove u informativne ili edukativne svrhe.)

Kakav je netko kao osoba dosta dobro možemo saznati preko raznih komentare na svakojakim temama i blogovima. Preko tih komentara formiramo naše mišljenje o toj osobi i težimo da joj postanemo 'virtualni prijatelj' ili je se klonimo.

6. Daju mi povratne informacije.
Informacije o tome koje teme vas zanimaju, koji vam je način prezentacije mojih ideja blizak, u kojoj je struji moj način razmišljanja, da li pišem dobre priče - jedino ste vi pravi pokazatelj svega toga.
Zamislite da vam ljudi baš ništa ne komentiraju! Nitko ništa!
Objavite pjesmu - ništa. Objavite priču - ništa. Praznina.
Grozno!! :-D


Za kraj, samo još da kažem da nema bezveznih komentara!
Svi komentari su dobrodošli i vesele me, zato se vi dragi moji blogeri slobodno raspišite, neka bude brainstorming :)

Pozdrav!

- 11:51 - Vaš komentar je meni dar :) (31) - Štampaj - # - Poplavi imena